torsdag 21 augusti 2014

Dagordning 1 september

Äntligen har läsåret börjat och vi får träffas igen! Tiden är 9.30-14.30 och lokalen 3D412A.

Redan 9.30 får vi besök av Tobias Berger och Anna Karlefjärd från Pedagog Värmland  http://www.pedagogvarmland.se/ som berättar om hemsidan och projektet. Vi får också tillfälle att berätta om vår verksamhet och hur vi kan samarbeta. Era idéer och tankar är viktiga, så fundera igenom detta innan mötet!

Sedan blickar vi både bakåt och framåt. Analysen av Reading to Learn är gjord och vi går igenom den tillsammans. Vi behöver också prata om framtida insatser och vad vi vill fokusera på i nätverket.

Som vanligt är det viktigt att alla bidrar med "spaningar" för att vi alla ska hålla oss uppdaterade. En särskild uppmaning vill jag den här gången rikta till er som deltar i RUCs seminarieserie Läsförståelse och läsutveckling att berätta om kompetensutvecklingen för oss andra.

Väl mött!

9 kommentarer:

  1. Jag kommer, men kan bara stanna fram till lunch.

    /Katarina HE

    SvaraRadera
  2. Hej! Både jag och Marie kommer från Grums.
    /Elisabeth S

    SvaraRadera
  3. Jag kommer på måndag /Agneta D.

    SvaraRadera
  4. Jag kommer på måndag.
    Gerd Widing
    Säffle

    SvaraRadera
  5. Jag kommer.
    Christel / Torsby

    SvaraRadera
  6. Jag kan tyvärr inte komma.
    Agneta/Degerfors

    SvaraRadera
  7. Oj, jag ser att jag glömt bort att svara, men jag kommer!
    Marlene/ Hammarö

    SvaraRadera