tisdag 8 april 2014

Dagordning och anmälan 5 maj

Nätverksträff måndag den 5 maj kl 12-16 i rum 3A 340  

Mötet inleds med besök av forskarna Christina Ohlin Scheller och Michael Tengberg som berättar om sin senaste forskning: läsning av argumenterande text.

Vi kommer ägna även resten av tiden till forskning och övriga  "spaningar". Jag vet att bl.a. Grums hade förberett en spaning till förra gången och den ser vi fram emot att få höra om. Jag ber även er övriga att tänka igenom, presentera och ev.  kopiera upp spaningar.

Jag vill även att vi blickar bakåt och funderar kring vilka "lösa trådar" som behöver följas upp framöver av det vi redan gjort. Självklart börjar vi också blicka framåt mot nästa läsår.

Det är viktigt att du anmäler dig via kommentarsfältet nedan senast 17 april så att jag kan se till att så många som möjligt får ta del av Michaels och Ninas forskning.

Väl mött!

11 kommentarer:

  1. Jag kommer!
    Marlene Andersson

    SvaraRadera
  2. Jag kan tyvärr inte komma :(
    /Katarina Hellund Eriksson

    SvaraRadera
  3. Jag kommer också!
    /Theresé Guttke

    SvaraRadera
  4. Jag kommer!
    /Cecilia Näslund

    SvaraRadera
  5. Ulla-Britt Görman11 april 2014 kl. 18:56

    Jag kan tyvärr inte komma!

    SvaraRadera
  6. Marie och Elisabeth från Grums kommer!

    SvaraRadera
  7. Jag har tyvärr missat anmälningsdatumet, men kommer gärna.
    Agneta Moberg

    SvaraRadera
  8. Jag har också missat anmälningsdatumet, men har planerat att komma och ser fram emot att ta del av innehållet.
    Gerd Widing
    Säffle

    SvaraRadera
  9. Jag kan tyvärr inte komma! Jag har haft så mycket här hemma att jag totalt missat alla våra träffar.
    Ulrika Clewemar

    SvaraRadera