tisdag 14 januari 2014

Inbjudan Veronica Grönte

Hej!

Jag heter Veronica Grönte och leder skrivarverkstäder som Skapande skola-projekt.
Är författare till skrivhandledningen Pennvässaren/Studentlitteratur

Jag besöker Karlstad om ett par veckor och vill inbjuda dig som jobbar med Skapande skola i Värmland till en workshop, onsdagen den 22 januari kl 13-16 , för att du ska få en inblick i det innehåll jag erbjuder när jag möter elever i Skapande skola-projekt. 
Kostnad för denna Workshop är endast 60 kr + moms. Du köper Idéhäftet Berättarteknik på plats. 

Röster från lärare som deltog i Skapande skola / Motala

Fler referenser

Det är Malin Granström och Solivärmland (Språk-, skriv- och läsutveckling i Värmland) som inbjuder till workshopen
och vi har kommit överens om att jag inbjuder ytterligare några personer.

Är du intresserad att delta den 22 jan, behöver du anmäla dig till Malin så snart som möjligt.
Mail: malin.granstrom@arvika.com


Hör gärna av dig med frågor till mig:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar